دانلود آهنگ جدید ایرانی

۲ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید محمدرضا هدایتی به نام عشق پنهونی


Download New Music By MohamadReza Hedayati Called Eshgh Penhooni

————————————————–
دانـلود موسیقی با کیفیت 320
DOWNLOAD
دانلود آهنگ با کیفیت 128
DOWNLOAD
————————————————–

متن آهنگ به نام عشق پنهونی
****************************
میگذری از کنار من دلم اسیر تو داره
مثل همیشه می ترسم بهت بگم که می خوامت
از روزی که تو رو دیدم دنیای من شده چشمات
منتظرم که تو رد شی دلم بمیره زیر پاهات
خسته م از عشق پنهونی تو رو می خوام نمی دونی
اگه نباشی میمیرم اگه بگم نمی مونی
خسته م از عشق پنهونی تو رو می خوام نمی دونی
اگه نباشی میمیرم اگه بگم نمی مونی

میگذری از کنار من دلم اسیر تو داره
مثل همیشه می ترسم بهت بگم که می خوامت
از روزی که تو رو دیدم دنیای من شده چشمات
منتظرم که تو رد شی دلم بمیره زیر پاهات
خسته م از عشق پنهونی تو رو می خوام نمی دونی
اگه نباشی میمیرم اگه بگم نمی مونی
خسته م از عشق پنهونی تو رو می خوام نمی دونی
اگه نباشی میمیرم اگه بگم نمی مونی
****************************

  • محمد جهانی
  • ۰
  • ۰



پایان نامه مدیریت

اندیس ها گزارشی کمی از کیفیت پدیده را ارائه می کنند. به عنوان مثال ضربان قلب و فشار خون، اندیس هایی از سلامت ی هستند . اندیس ها اعتبار را از پشتوانه تئوریک خود نیز میزان رابطه آنها با پدیده مورد نقد کسب می کنند. از این جهت ما اندیس های مناسب نا مناسب را داریم. حتی در گاهی موارد با اندیس های با اعتبار متغیر با زمان، جغرافیا و طبقه مواجه هستیم.

پشتوانه تئوریک
اندیس معرفی شده قبل از هر چیزی بایستی دارای پشتوانه منطقی باشد. از این جهت میزان فروش ماهیانه شاید اندیس مناسب جهت موفق یت مدیر باشد. اما نیازی به توضیح ندارد که اندیس تعداد مشتری های از دست رفته در ماه، نه تنها اندیس خوب یت نیست، بلکه معکمک از ضعف مدیر هم هست.

قدرت طبقه بندی
در نهایت خروجی اندیس، بیان کمی یک پدیده غیر کمی است . از این جهت این اندیس باید با مشاهدات کنونی نیز سازگار باشد. این درست نیست که حتی با داشتن پشتوانه تئوریک، اندیسی برای سلامت ی بیان شود که افراد سالمتر را ضعیفتر نشان دهد بر عکس زیبا افراد لاعلاج ترین مریضی ها را ارزشمند بالاتر طبقه بندی نماید . چنین اندیسی حتی اگر پشتوانه تئوریک داشته باشد، به عدم کارکرد عملی، مصرف چندانی نخواهد داشت. مثلاً چند زمان پیش در بحثی، اندیسی در اقتصاد را می دیدم که ایران و امارات، طبق آن بهتریـن کشورها بودند و کشوهای قدرتمند اقتصادی در میانه قرار می گرفتند. حتمـا ً صرف پشتوانه تئوریک این اندیس نباید ، به عنوان اندیس افزایش اقتصادی در عرصه عمومی مورد استناد قرار گیرد. به هر حال زمان ی بحث از تورم است، چنانچه هم می خواهیم اندیسی معرفی کنیم در نهایت می بایست این را در نظر بگیریم که اندیس نطقه به نقطه و ضریب جینی و … چیزی نیست که ننه جان کروبی را راضی نماید .

تغییر با زمان
اندیس ها اعتباری متغیر با زمان دارند. مثلاً مدتی قبل در ایران، صرف انجام کار پژوهشی در دانشکده جهت یک استاد و انتشار تنها چند مقاله کافی بود که او در زمره افراد با اندیس پژوهشی بالا طبقه بندی شود. وقت دوره کارشناسی من، تعداد مقالات مد شده بود. اتفاقاً در آن تقریباً این اندیس (تعداد مقالات) تقریباً خوب بود توانایی طبقه بندی مناسبی داشت می توانست جامعه علمی اساتید را به دو یا چند دسته مفهوم دار پژوهشی تقسیم نماید که اتفاقاً تعداد زیاد ی از افراد موجه علمی (آنهایی که اعتبار علمی پژوهشی را مستقل از انتشار یا عدم انتشار متن کسب کرده بودند)، در طبقه بالای این طبقه بندی قرار می گرفتند. ولی با بیشتر شدن تعداد مقالات انتشار شده و بر هم ریختن طبقات سنتی، وضعیت سریع تغییر کرد. بعد بحث آی اس آی (ISI) بیان شد. یعنی فقط مقالات دارای اندیس آی اس آی محققان شمرده می شدند. حتی در برخی موارد وزن کشی عضلات علمی-پژوهشی آنها با جمع کردن ضریب تاثیر (Impact Factor) مجلاتی که مطلب در آن چاپ شده است صورت می پذیرفت. الان این اندیس هم تقریباً با بیشتر شدن تعداد مجلات علمی دارای اندیس آی اس آی از مد افتاده اندیس های جدید ی مثل اندیس اچ (H-index) و اندیس جی (G-index) و اندیس آی۱۰ (i10-Index گوگل ) معرفی شده اند مد روز هستند . امروز دیگر کسی نه تنها تعداد متن را که زمانی مد بود، نمی شمارد، بلکه در گاهی موارد بطور عمدی تعداد خیلی ی از مقالات منتشر شده اش را لیست نمی نماید تا از دید ناظر بیرونی به عنوان تولید کننده مقالات علمی بی هدف شناخته نشود. اندیسی که تا دیروز طبقه بالا را معین می کرد، امروز به عنوان ضد ارزش، در مورد طبقه پایین تر پژوهشی عدد بالاتری را نشان می دهد.

فقدان روح
در کنار مزیت بیان خلاصه کیفیت یک پدیده، مراجعه بیش از اندازه به کمیت ها، یک مساله عمده دارد. زیاده روی در استناد به اندیس ها شاید روح کیفی یک پدیده را از بین ببرد. معدل دروس مثال خوب ی در این بین است. این اندیس با کیفیت بهتر ی توانایی ارائه یک گزارش کمی از وضعیت علمی تحصیلی دانشجو را دارد. ولی لحاظ کردن صرف این اندیس می تواند سبب پرورش دانشجویانی شود که کار زندگی شان به جای تحصیل، مهندسی نمره معدل است. به مفهوم در عمل به جای اینکه معدل به عنوان سایه علمی دانشجویان در پشت سر آنها، تخمینی از موقعیت علمی او را بدهد؛ به عنوان شکل خودساخته و مهندسی شده، کارکردی جز قلب واقعیت های علمی پیدا نمی نماید . در این بین آنچه باقی می ماند، دانشجو و دانشبرخی بدون روح روحیه علمی است. ما به چنین مهندسی اندیسی، مثلاً دانشجویانی می بینیم که نمره آزمون زبان تافل (TOEFL) و جی آر ای (GRE) بالایی دارند. ولی در مقابل در خواندن آسان ترین متون علمی مانده اند. چون اندیس نمره زبان به جای اینکه بر آمده از روح ارگانیک مهارت زبانی باشد، جهت دسته معدودی تبدیل به محصول گیاهی پرورش یافته با کود می شود که ظاهر زیبا یی دارد اما هیچ نشانی از طعم و ویژگی مفید در آن نیست. این نکته را ما در زمینه شرکت ها کسب کارها داریم. داشتن روح برای شرکت ، چیزی است که احتمال دارد لزوماً در کوتاه مدت خود را در کالاها و یا فروش و سود آن مجموعه نشان ندهد. از این سوی شرکـت ی مثل اپل، با داشتن ادعای کمپانی ی حائز روح نوآوری، به شرکـت رقیب به چشم یک شرکت بدون روح و صرفاً پولساز می نگرد. جایی که استیو جابز، با اشاره به استیو بالمر، مدیریت او بر مایکروسافت را مشابه دادن سکان مدیریت یک کمپانی پیشرو فناوری به یک فروشنده (خرده فروش) می داند. با تاکید بر اینکه این کمپانی می تواند پول بسازد، ولی یک شرکـت نیست. بلکه بنگاه مالی است (اما این تنها یک نقل قول است لزوماً نظر من نیست).

چرخه تکاملی
اندیس ها اعتبارشان با مورد کیفی مرتبط با آنها، یک چرخه تجامعی را ایجاد می کنند. اندیس ها خوب ها و بد های پارامتر کیفی را از هم جدا می کنند و در مقابل تا جایی معتبر هستند که بهتر ها (ی مستقل از آن اندیس) توسط اندیس در دسته خوب ها و برعکـس بدها نیز در دسته بدها تعریف شوند. این چرخه تجامعی روز به روز با توجه به نیاز ما به بیان کمی، کیفت ها، پیچیده پیچیده تر می شود. به هر حال در محیط پیچیده امروزی فرصت تحلیل ریز به ریز کیفیت پدیده ها وجود ندارد ما نا گزیر به مراجعه به این کمیت ها هستیم. ارائه اندیس جهت کیفی ترین پدیده موجود به مفهوم آدم ، بحث روز شرکت های مختلف است. شرکـت هایی امروز ایجاد شده اند که تنها کارشان، تحلیل کار مجازی افراد در شبکه های اجتماعی ارائه اندیس جهت آنها است.

  • محمد جهانی