دانلود آهنگ جدید ایرانی

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید محمدرضا هدایتی به نام عشق پنهونی


Download New Music By MohamadReza Hedayati Called Eshgh Penhooni

————————————————–
دانـلود موسیقی با کیفیت 320
DOWNLOAD
دانلود آهنگ با کیفیت 128
DOWNLOAD
————————————————–

متن آهنگ به نام عشق پنهونی
****************************
میگذری از کنار من دلم اسیر تو داره
مثل همیشه می ترسم بهت بگم که می خوامت
از روزی که تو رو دیدم دنیای من شده چشمات
منتظرم که تو رد شی دلم بمیره زیر پاهات
خسته م از عشق پنهونی تو رو می خوام نمی دونی
اگه نباشی میمیرم اگه بگم نمی مونی
خسته م از عشق پنهونی تو رو می خوام نمی دونی
اگه نباشی میمیرم اگه بگم نمی مونی

میگذری از کنار من دلم اسیر تو داره
مثل همیشه می ترسم بهت بگم که می خوامت
از روزی که تو رو دیدم دنیای من شده چشمات
منتظرم که تو رد شی دلم بمیره زیر پاهات
خسته م از عشق پنهونی تو رو می خوام نمی دونی
اگه نباشی میمیرم اگه بگم نمی مونی
خسته م از عشق پنهونی تو رو می خوام نمی دونی
اگه نباشی میمیرم اگه بگم نمی مونی
****************************

  • ۹۵/۰۴/۲۷
  • محمد جهانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی